poniedziałek, 17 stycznia 2011

Steampunk (2)

Ciąg dalszy steampunkowych poszukiwań.

Na początek: lista filmów o tematyce steampunk wg. serwisu wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Steampunk_films

Jak się okazuje, dużo tego wbrew pozorom nie ma, choć elementów steampunkowych można się oczywiście doszukiwać w innych produkcjach. Co ciekawe, spora część z wymienionych pozycji to albo adaptacje komiksów (jak Hellboy czy Jonah Hex), bądź anime (Laputa, Naruto, Windaria czy Howl's Moving Castle). Na szczęście z moją wiedzą nie jest jak się okazuje najgorzej, gdyż przynajmniej połowę propozycji z listy oglądałam :) Swoją drogą - ciekawe czy i kiedy zekranizują pozostałe dwie części trylogii His Dark Materials Pullmana? Złoty Kompas był niczego sobie.

Co do filmów krótkometrażowych i niezależnych produkcji polecam te dwa linki (obejrzałam rano przy śniadaniu i uznam to za miły początek dnia:))



Wracając do rzeczy przyziemnych i modowych: dzisiaj nastąpiły jedna po drugiej dobre wiadomości - po pierwsze, udało mi się na allegro zdobyć cudowną parę steampunkowych kolczyków





A także doszła do mnie zamówiona na Restyle.pl steampunkowa koszula w paski z kokardką :) Sesja zdjęciowa poniżej :) Kapelusz - Restyle, gorset - Papercats.







Ryba


1 komentarz:

  1. Świetnie wyglądasz :)

    I przypomniało mi się, że miałam Ci podrzucić jeszcze jednego linka - tym razem do steampunkowego wyzwania literackiego, które umarło śmiercią naturalną jakiś rok temu, ale książki z listy są warte przeczytania :)
    http://fantastykon.blox.pl/strony/steampunk.html

    OdpowiedzUsuń